huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Sunday, December 23  
 
 
snowball
-bavul yap.
-duş al, en temizinden.
-liste çıkar, istenenler.
-kalın kalın kazaklar gerek!
-blog için playlist hazırla, kış koksun tüm parçalar.
Burqa - Costanza .1
Happiness - De Phazz .2
Govinda - In Through Time .3
Nouvelle Vague - Making Plans For Nigel .4
Camille - Assise .5
Cujo - Cat People .6
The Plug - Bonobo .7
bonus track +
Anja Garbarek - Spin The Context

Labels:

posted by d. @ 9:32 AM   1 comments
 
 
   
 
 
6-5-4-3-2-1-1-1..
sabah uyandığımda söylediğim ilk söz şuydu:
"tamam, 10 dakika ileri kuruyorum."
ikincisi ise şu:
"canım odun ateşinde türk kahvesi istiyor."
"nerden çıktı be" dedi o da.
"televizyondan, nerden olacak." dedim. "her şeyi gözümüze sokuyorlar."
ama aslında cevabım "rüyamdan, aklımdan, şuursuzluktan, uykusuzluktan..." vb olsaydı daha cuk otururdu her halde.

bu akşam uyuyacağım ve sabah her saat çalışında 10 dakika ertelememe rağmen ilk çalışta uyanacağım. yerime oturup bulutların arasından geçeceğim. ve ayaklarım tekrar yere bastığında gerçekliğine inanacağım artık.

Labels:

posted by d. @ 4:42 AM   1 comments
 
 
  Tuesday, December 18  
 
 
time.machine

az önce 3'ü 1 arada'mı yaptım, "milka aromalı", ve camdan uzak bir yere koydum, soğumasın hemen.
elimde tuttuğum eski defterin sayfalarını çevirdim, ah tuhaf bir dünya orası.
1-2 sayfaya göz attım sadece, okuyunca yüzüm kızarıyor, bir tuhaf oluyor kişinin kendi eskilerini okuması.
defter başkasınınmış da, izinsiz onun hayatına giriyormuş gibi.
...tüm duygularını açık saçık görüyormuş gibi.
ve aniden turuncu bir kağıt düştü defterin içinden, yere kondu.
eğilip aldım.
"oralara gitmek istiyorum." yazıyordu. "gençlerin olgun, yaşlıların genç göründüğü yere."
ve ben, elimde kahvem ve omuzumdaki yeşil battaniyemle, başkasına ait bir defteri okurken, kendimi 50 yaş yaşlı hissettim sanki.
"müziktendir." dedi defterin sahibi.

Labels: ,

posted by d. @ 10:55 AM   0 comments
 
 
  Saturday, December 1  
 
 
pink.biscuits
mmm.

ben vardım.
o vardı.

karanlıktı. sıcaktı.

öylesine güzeldi.

çok konuştuk,,, çok susmuş da olabiliriz.

birden "ondan sonra ben de t'ye bir bira ısmarladım." dedi bana.

başı yoktu.

neden sonra "bir köy kahvesindeydim." dedim, bir sonu olmaksızın.
susuyorduk, ama konuşuyorduk da aynı zamanda.
"sözler havada uçuşuyor." dedim.

"boşver, yakalarız bebek." dedi.

sarıldım ona, ciğerlerime çektim iyice.

içimizi görüyorduk, ya da bütünleşmiştik zaten.

aynı anda gördük kediyi de, minik, tekir/beyaz olanı.

pisi pisi dedim ben, gelmedi hiç ama.

ve uyumak için gözlerimi kapattığımda

şu an dünyadaki en mutlu insan ben olduğum için şanslıyım, diye düşündüğüme eminim.










hayatımda hiç köy kahvesine gitmedim ki ben.

Labels:

posted by d. @ 10:39 AM   1 comments