huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, May 10  
 
 
starz
bembeyaz bir tabak var önümde
ve kıpkırmızı meyveler yiyorum.
kiraz çıkmış mesela, mevsimi mi ki kirazın?
just jack videoları izliyorum, hepsi çok mu güzel ne.
çilekli milkshake.
milkshake çileği.

Labels:

posted by d. @ 10:59 AM   0 comments
 
 
  Thursday, May 3  
 
 
self.consciousness
çok mu uçlarda oluyordu duyguları?
hayal kurarken en heyecanlı oydu, üzüldüğünde ise ölecekti sanki.
öğrenmeliydi, duygularını abartmamayı öğrenmeliydi..

Labels:

posted by d. @ 12:51 PM   0 comments
 
 
   
 
 
hold.the.dice
eğer rüyalarımızın seçimi bize verilseydi
kesinlikle seçemezdim.
çünkü hangisi daha yıkıcı bilmiyorum.
veya ikisi bir şekilde dengeleniyor.
çok güzel bir rüya gördüğümde ne kadar mutlu uyursam uyuyayım
uyandığımda yaşadığım hayal kırıklığı beni öldürüyor..
gözyaşları içinde uyandığım zamanlarda da
günışığıyla gelen iç huzur "paha biçilmez"...
iyi ki seçme şansı bize verilmiyor.
rüya görmeden yaşayamazdım ben.

Labels: , ,

posted by d. @ 8:12 AM   0 comments