huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, March 31  
 
 
oz.ric

evet, konser açlığıma
geçen haftadan sonra (easy star all-stars)
( )
bu cumartesi de ozric tentacles ile derman buluyoruz.
oh.

( )


ps: rojo 6.yıl sayım oldu. oley.

Labels: , ,

posted by d. @ 8:40 AM   0 comments
 
 
  Tuesday, March 27  
 
 
c'est pas mes oignons.
yaklaşık 2 haftadır
ve neredeyse günaşırı
karşıma soğanlar çıkıyor.
irili / ufaklı, kabuklu / kabuksuz.
heryerde. aklına neresi gelirse.
kadıköy, beyoğlu (gecenin köründe, heryer boşken), okul???, evimin yolu..
sonunda bugün
okuldan rıhtıma doğru inerken
karşıma önce kabuklar, ardından da bi' baş soğan çıktı.
gözüm döndü.
"yeter ulan çıkın artık hayatımdan!!" diye vurdum soğana ayağımla, kaldırımdaydık.
soğan hızla yuvarladı
ve yola düşmesiyle CIRK!! diye bir taksinin onu ezmesi bir oldu.
hahah. baya güldüm önce.
sonra dedim hay allah
acaba hata mı ettim
ama bir soğan
bir kaç soğan
bir soğanlar silsilesi (ne kadar da severim bu kelimeyi)
insana ne anlatmaya çalışabilir ki? dimi?


"c'est pas mes oignons" Fransızca'da "beni hiç ilgilendirmez / ne bileyim ben" tarzı bir tabir. ama asıl anlamı "bunlar benim soğanlarım değil". çok demode bir deyim de olabilir, malum okulda öğrendiğimiz fransızca bize ne veriyor ki acaba?

Labels: ,

posted by d. @ 1:51 PM   0 comments
 
 
  Monday, March 26  
 
 
happy.rojo.kid
bazen mutlu oluyorum.
oldukça güzel bir şey.
daha çok konuşuyorum.
yorumlar yapıyorum.
çok fazla gülüyorum.
yaratıcılığım tavan yapıyor.
yararlı birşeyler yapasım geliyor. edebiyat projem için fanzini bitirmeliyim, evet.
hipnotize edilmek isterdim. sırf bilinçaltımın sınırsızlığını görmeleri için.


PS. bugün aldığım en mutlu haber muhtemelen Rojo'nun 6. yaşgünü kutlamaları kapsamında istanbul'a da uğruyor olmasıydı! yaşasın Rojo!




http://www.rojo-magazine.com/

Labels:

posted by d. @ 11:43 AM   0 comments
 
 
  Sunday, March 25  
 
 
Janneke
şekerlerimden yiyorum
üzerinde Jip ve Janneke olan.
hollanda'dan, evet, orjinal.
sabah kafam karıştı. saat ileri/geri olayını bir türlü çözemem zaten.
sabah uyanırım ve tüm saatler birbirinden farklıdır. hah!
neyse, sevindim. çok.
geç hava kararmaları. yaşasın!
istanbul modern'e gittim bugün.
ve sabah tam bu sabaha yakışan bir şarkı dinledim.

tatmin olmuyorum.
tatmin olmuyoruz.
kabala okuyordum. sıkıldım.
bu tür kitapları sevmediğim gerçeği yine karşıma çıktı.
haklısın, ego, sana göre değil burası.
sıcak çikolatayı döktüm. tezgaha.
sildim sonra. o da canımı sıktı.
hayattan beklentilerim çok mu yüksek?

Labels:

posted by d. @ 10:37 AM   0 comments
 
 
  Monday, March 5  
 
 
düş
..i fell down under the couch while crying.
sometimes i do ask myself if living is a role for me.

Labels:

posted by d. @ 1:35 PM   1 comments
 
 
  Thursday, March 1  
 
 
the ones that should be me
1. camille.
(ve nouvelle vague.)



2.imogen heap
(ve frou frou.)

Labels: ,

posted by d. @ 9:44 AM   0 comments