 |
| |
| huh? |
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
|
| bigeri |
|
| sex&candy |
|
|
| shoutbox |
|
| tasty |
|
| i come.com |
|
|
| Powered by |
 |
|
|
|
 |
|
 |
| |
| |
Sunday, January 21 |
|
 |
|
 |
| |
| .we feel fine |
 ah, pek tatlı. nasıl bir sistemse herhangi bir blog a "i feel" ya da "i'm feeling" yazıldığında tüm cümleyi kaydediyor ve bunları bir "duygu seli" içinde size sunuyor. eh benim de bir katkım olsun haydi: i feel like flying like an orange! |
posted by d. @ 12:19 PM  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| |
Monday, January 15 |
|
 |
|
 |
| |
| eski günler olur ki... |
116 içimden birşey yapmak gelmiyor. daha doğrusu birşey yapmamak geliyor. boş oturmak.ama sonra pişmanlık hissediyorum çok fazla..
116#2 yola çıkasın yok mu senin hiç? benim yok ama zevkli olabilirdi.
126 napıyorsun? çok ayıp.
Labels: defter, eski |
posted by d. @ 8:50 AM  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| |
Tuesday, January 9 |
|
 |
|
 |
| |
| 917 #2 |
bugün kendim için ne yaptım? diye sorsam mutlu oldum. diyebilirim rahatlıkla. (: the fuel dinledim bolca. çok bolca. ve bunu istiyorum:
 Labels: amsterdam, sneaker pimps |
posted by d. @ 1:03 PM  |
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
|