huh?
Name:
d.
Home:
istanbul, Türkiye
About Me:
silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
d-needs-a-blender.blogspot.com
sıfır
télépopmusik
to-do-or-not-to-do
23ocak8
makas
turşumu.kurdum.
ocakmıne
snowball
6-5-4-3-2-1-1-1..
sex&candy
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
shoutbox
tasty
i come.com
d's.deviantArt
d's.flickr
d's.myspace
d.is.me
Powered by
Tuesday, July 3
live.in.radar
evet bunu yaptım.
evime gelen paketlere bayılıyorum.
hadi biraz bavul hazırlayalım.
Labels:
mozar
,
mozarella
posted by d. @
1:11 PM
1 comments