huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, February 26  
 
 
kolaj

insan içinden birşey yapmak geldiğinde beklememeli, hemen yapmalı sanırım.
kolajları seviyorum.
başarılı kolajları daha da seviyorum.
geçenlerde not defterime
"hayat bir kolaj gibi." yazmışım.
neden? bilmiyorum inan.




http://www.antitext.com/

Labels: ,

posted by d. @ 9:54 AM   2 comments
 
 
  Sunday, February 25  
 
 
me loves last.fm
http://www.last.fm zaten takıntılarımdan biridir.
artık bloglarımıza mp3 koyabilmemiz için de code veriyorlar.
lezizzzzzz...
açılışı yapalım o zaman.









büyük şehir. çok büyük. en büyüğünden. karanlık caddeler, renkli ışıklar. yalnızlık. büyük şehirde büyük yalnızlık. kalabalık. kaos. kadın. parlak renkler. parlak, renkli ayakkabı. kadın. kadın.

Labels: , ,

posted by d. @ 12:51 PM   0 comments
 
 
   
 
 
neredeyim?
ordayım. bak çok ciddi bu.
göl kenarı. daha doğrusu geniş bir iskele.
günün son, akşamın ilk ışıkları. mükemmel bir renk yansıyor.
bir bar sanırım.
canlı müzik var. ve bu parça çalıyor.
bense iskeledeki büyük beyaz minderlerden birinde içkimi yudumluyorum.
zenci bir kadın orada. elinde marakas.
arada eşlik ediyor ama çok sessizce. böyle anlarda bembeyaz dişleri gözüküyor.
ortada bir kadın; bronz tenli, saçlarını topuz yapmış.
yine bronz tenli partneriyle dansediyor.
bir de beyaz çiçek takmış, orkide sanırım.
müziğe bu kadar uyumlu bir dans görmedim hiç.
bu kadar güzel bir çifti de ilk defa görüyorum.

ait olmak. aitlik. çok garip şey.


Labels: ,

posted by d. @ 11:53 AM   0 comments
 
 
   
 
 
inspired street fashion - summer '7


evet.
son günlerde durmadan dinlediğim, yazı anımsatan parçalar ve ben.
ilk önce isminde Summer kelimesi geçenler.
texas'dan bahsetmiyorum tabii.
ve ardından engellenemez son.
zaten buralarda yeterince sıkılmış durumdayım. sıkışmış hatta.
tüm gün polaroid ime film aradım. bulamadım. sinirlendim.
sirkeci ye mi gitmek zorundayım? ayıp.
kendimi avutmak için bu yukarda büzüşmüş duran kitabı aldım. http://www.streetlogos.com/ . çok da beğendim.
summertimeeeeeee...
bugün de hava özellikle soğuktu sanki. "sen misin yazı düşleyen? mık mık."
sabah evden çıkarken eldivenlerimi ve atkımı bu yüzden almadım sadece.
bileydim de alaydım.
eve geldim ve ta-taam. kombi bozulmuş.
summert...
street logos gerçekten tatmin etti. güzel. çok.
bunun yanına koydum. http://www.inspiredbook.com/
bunu da pek seviyorum hani.
summ...




bu da benden sana. buram buram yaz.

Labels: , , ,

posted by d. @ 10:34 AM   0 comments
 
 
  Thursday, February 15  
 
 
birinci
Zaten biz de kims
elere
kafes içind
e bir Ja
pon gemi
si emanet edem
ezdik!

Labels:

posted by d. @ 1:21 PM   1 comments
 
 
  Monday, February 12  
 
 
15:24
-ben hep yeni birşeyler keşfediyorum ama sen hepsini biliyor gibisin.
-sınırsızlığına o kadar alıştım ki hepsi olağan geliyor.

Labels:

posted by d. @ 5:49 AM   0 comments
 
 
  Friday, February 9  
 
 
son.günler
8 gece.


hazırlanan heykel.
yakalandın.



son gün soyunma kabinlerinde kaybolmuş.
gotcha q:

heart of amsterdam ve red light.

toparlan.

ve heart of amsterdam a veda ediş.



Labels:

posted by d. @ 3:07 PM   0 comments
 
 
   
 
 
başka.şehirler
tilburg yolları.
hertogenbosch (Stedelijk Museum)
başka biri başka birini çekiyor. hertogenbosch
thanks for everything.

Labels: ,

posted by d. @ 2:47 PM   0 comments
 
 
  Thursday, February 8  
 
 
are.you.trippy.advanced.version

Labels:

posted by d. @ 1:39 AM   0 comments
 
 
   
 
 
are.you.trippy?

Labels:

posted by d. @ 1:29 AM   0 comments
 
 
   
 
 
i.left.my.heart.in.amsterdam.no.2
what a day. vondelpark yolları.

heart of amsterdam

Labels:

posted by d. @ 1:04 AM   0 comments
 
 
   
 
 
i.left.my.heart.in.amsterdam!

Poco Loco - Nieuwmarkt

severiz. mor koltuklar.

way to the alien shop

old church.

i left my heart in kokopelli

Labels:

posted by d. @ 12:26 AM   0 comments