 |
| |
| huh? |
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
|
| bigeri |
|
| sex&candy |
|
|
| shoutbox |
|
| tasty |
|
| i come.com |
|
|
| Powered by |
 |
|
|
|
 |
|
 |
| |
| |
Monday, April 30 |
|
 |
|
 |
| |
| yirmisekiz.nisan |

böyle birşeyler.. |
posted by d. @ 11:31 AM  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| |
Tuesday, April 24 |
|
 |
|
 |
| |
| ipeksi pembe sıvı |
ben bebeğin beyaz tenlisini severim. zencilere sözüm yok, ama esmer olmasın bebeğim. ben de beyaz tenliyim. kendimden daha beyazını az görmüşümdür. kızın biri beyaz külotlu çorap giyip giymediğimi sormuştu bir kere. varsın sorsun. umrumda değil. istesem gurur bile duyarım.
beyaz ten temizdir. mistir. psapp söylemek beyaz tenliye yakışır. stefanie böhm beyaz tenli olduğu için ms. john soda o kadar tatlıdır.
kırmızı ruj ve kırmızı oje beyaz tende her zaman daha güzel durur.
beyaz tenin üstüne giydiğin elbisenin rengi daha bi' belli olur. beyaz değilse tabii.
beyaz tenliler genelde çilli olur ve ben çillere bayılırım.
güneş çıktığında pembeleşen yanakları da ayrı bi' severim. beyaz ten saflıktır.
solaryum randevunuzu iptal edin ve çıkın biraz hava alın. sonra bi' kave içebilirsiniz.
 işte ben herşeyi önce bu deftere yazıyorum. Labels: beyaz |
posted by d. @ 3:53 AM  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| |
Thursday, April 19 |
|
 |
|
 |
| |
| Let Go |
bir gece; sadece bir gece onunla uyudum, jip & janneke vardı odada, sarı duş jeli; şahane kokuyordu, kahve vardı bolca, bira bile vardı. ve o gece o; hayatıma Let Go'yu kattı. Let Go, geldi, geldi, sonunda tüm listelerime en çok dinlediğim parça olarak yerleşti, kaldı. ve ben Let Go'yu ne zaman dinlesem onu hatırladım. o geceyi hatırladım ve o geceyi özledim. bir daha olsun, bebeksu. seviyorum seni.Labels: frou frou |
posted by d. @ 11:45 AM  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| |
Tuesday, April 17 |
|
 |
|
 |
| |
| dear diary |
sürekli yazasım geliyor, sürekli, sürekli. oraya, buraya, şuraya. osho okuyorum, reha'nın verdiğini, yeniden başladım okumaya, belki hoşuma gider bu kez diye. goran bregovic dinliyorum, annem ağlıyor. ederlezi'de en çok. Lush'a gittim bugün, oley! rock star aldım, en pembesinden, 1oo gram. donut yedim; boston. iddia kaybettim. donut ısmarladım. vişneli, pudra şekerli. odamı yerleştirdim. 3 bavulu da açtım. bir koli kaldı. moralimi çok yüksek tutmaya çalıştım. bazen oluyor. tylol hot içtim. hapşırdım, öksürdüm.pastil aldım 'sokağımdaki' eczaneden. yaşasın medeniyet. Elo Hi. çingene mi olsaydık.Labels: günlük suadiye |
posted by d. @ 11:56 AM  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| |
|
|
 |
|
 |
| |
| NO:19/B/2 vs No:20/C/6 |
15.4.7 01:32 çocukluğumun ve ilkgençliğimin geçtiği eve bu sabah saat 8 civarı büyükçe bir kamyonun gelişiyle veda ediyorum.. bir zamanlar sırlarımı paylaştığım, ilklerimi yaşadığım, bazen kaçmak istediğim ama genelde sığındığım yuvama, insanlar ayakkabılarıyla basacaklar artık. uyuyamıyorum, bir seyahat öncesi gecesi gibi sanki, ve boğazımda oluşan düğüm; yarın bir güzel ağlayacağım. Labels: maltepe suadiye |
posted by d. @ 9:23 AM  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| |
Sunday, April 1 |
|
 |
|
 |
| |
| pembe |
nisan. ve, 1 nisan bu gün. insan yanında sevdikleri olunca mutlu oluyor. ve nisan gelince. nouvelle vague yakışır bu aya. şu an farkettim de sex & candy de yakışıyormuş. yolculuk yapmalıyız. nisan ayında yolculuk yapmalıyız.
.nisanın ilk gününe özel seks ve şeker rengi. Labels: 1, nisan, şeker, seks |
posted by d. @ 10:09 AM  |
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
|