huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, June 26  
 
 
lemonade
bu korkunç yapış yapış haziran günlerinde, live earth sponsorsuzluk yüzünden iptal oladursun, her sabah saat 8de nefes nefese uyanıyorum, ve masamın üzerindeki vantilatör kendini bile serinletemeyecek durumda. çok soğuk birşeyler hayal ediyorum, limonata mesela, ama başımdan aşağı değil, sadece içten serinletecek beni. neyse ki radar'a 2 gün kaldı, güzel olmalı, güzel.

Labels:

posted by d. @ 11:19 PM   0 comments
 
 
  Friday, June 22  
 
 
blue monday
büyümek çok zevkli birşey.
acaba yaşlanmaya ne zaman başlayacağım.


Labels:

posted by d. @ 7:07 AM   0 comments
 
 
  Friday, June 15  
 
 
kane
jackie jackie kane

is going insane.

who's going insane?

jackie jackie kane.


Labels:

posted by d. @ 8:13 AM   0 comments
 
 
  Saturday, June 2  
 
 
mame

Labels:

posted by d. @ 9:41 AM   0 comments
 
 
   
 
 
ses.siz
bu evimdeki gökyüzü eski evdekinden daha geniş.
bakınca tatmin olabiliyorum, boğulacak gibi hissetmiyorum.
havai fişek sesi geldiğinde nerden geldiğini görebiliyorum, çünkü ben çok severim havai fişekleri, ve yağmurlu havada daha çok şimşek sayabiliyorum.

neşeli insanları seviyorum. insanları, neşeli seviyorum.

ve çok uzun zamandır ilk kez kendimi klavyeyle yazabilecek kadar iyi hissediyorum, ballı yeşil çay içiyorum ve baxter dinliyorum.

sadece konuşamıyorum. sesim çıkmıyor çünkü.
çünkü ben rüya, öykü ya da alev değilim. ben duygu'yum.

Labels:

posted by d. @ 2:45 AM   1 comments