huh?
Name:
d.
Home:
istanbul, Türkiye
About Me:
silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
télépopmusik
to-do-or-not-to-do
23ocak8
makas
turşumu.kurdum.
ocakmıne
snowball
6-5-4-3-2-1-1-1..
time.machine
pink.biscuits
sex&candy
shoutbox
tasty
i come.com
d's.deviantArt
d's.flickr
d's.myspace
d.is.me
Powered by
Saturday, April 19
sıfır
ve sona erdiğinde hayatımdaki en büyük olay,
beş yılın muhakemesini hiç yapmadım.
Labels:
sekiz
posted by d. @
8:13 AM
0 Comments:
Post a Comment
<< Home