 |
| |
| huh? |
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
|
| bigeri |
|
| sex&candy |
|
| shoutbox |
|
| tasty |
|
| i come.com |
|
|
| Powered by |
 |
|
|
|
 |
|
 |
| |
| |
Sunday, March 2 |
|
 |
|
 |
| |
| makas |
"bakkal defteri gibi." derlerdi ya, ilkokuldayken..
hiç öyle bir defterim olmadı. 24.2.8 Labels: ataç |
posted by d. @ 11:30 AM  |
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
|