huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Sunday, March 2  
 
 
23ocak8
"6 kezden fazla katlayamazsın." demişlerdi bana.
ellerimle tuttum, son bir kez okudum. ve sayfayı kopardığım gibi...


8 kez yırttım.
8 kez.

yüzümdeki komik ifade nereden gelip oraya yerleşmişti, bilmiyorum. Ama aklımda tonlarca düşünce vardı, tonlarca.


geceni benimle geçir, lütfen.sabah uyanır portakal suyu içeriz.

Labels:

posted by d. @ 12:17 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home