 |
| |
| huh? |
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
|
| bigeri |
|
| sex&candy |
|
| shoutbox |
|
| tasty |
|
| i come.com |
|
|
| Powered by |
 |
|
|
|
 |
|
 |
| |
| |
Sunday, March 2 |
|
 |
|
 |
| |
| 23ocak8 |
"6 kezden fazla katlayamazsın." demişlerdi bana. ellerimle tuttum, son bir kez okudum. ve sayfayı kopardığım gibi...
8 kez yırttım.
8 kez. yüzümdeki komik ifade nereden gelip oraya yerleşmişti, bilmiyorum. Ama aklımda tonlarca düşünce vardı, tonlarca.
geceni benimle geçir, lütfen.sabah uyanır portakal suyu içeriz.Labels: turşu suyu |
posted by d. @ 12:17 PM  |
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
|