huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, January 14  
 
 
ocakmıne
gözlerini açtığı an söylemeye başladı: "and the whole world ..." ömründe bunu hiç anlamadı, anlamayacaktı. uyandığı an aklında olan şarkılar nasıl oraya geliyordu, bilemeyecekti.
ara sıra nasıl oluyor anlamadan
aşırı bir yaşam enerjisi ile doluyorum
anında kalem kağıda gidiyor elim
sanki elimden kayıp gidecekmiş gibi hisler
işte böyle anlar genelde
durdurup kavanoza koymak istediğimiz
bakıp bakıp gülümseyeceğimiz
1 2 3 diyor camille
ve ben, bir masalda yaşıyorum istediğimde.

Labels:

posted by d. @ 11:35 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home