
az önce 3'ü 1 arada'mı yaptım, "milka aromalı", ve camdan uzak bir yere koydum, soğumasın hemen. elimde tuttuğum eski defterin sayfalarını çevirdim, ah tuhaf bir dünya orası. 1-2 sayfaya göz attım sadece, okuyunca yüzüm kızarıyor, bir tuhaf oluyor kişinin kendi eskilerini okuması. defter başkasınınmış da, izinsiz onun hayatına giriyormuş gibi. ...tüm duygularını açık saçık görüyormuş gibi. ve aniden turuncu bir kağıt düştü defterin içinden, yere kondu. eğilip aldım. "oralara gitmek istiyorum." yazıyordu. "gençlerin olgun, yaşlıların genç göründüğü yere."
ve ben, elimde kahvem ve omuzumdaki yeşil battaniyemle, başkasına ait bir defteri okurken, kendimi 50 yaş yaşlı hissettim sanki. "müziktendir." dedi defterin sahibi.
Labels: bebekduygu, chick corea |