huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Sunday, December 23  
 
 
6-5-4-3-2-1-1-1..
sabah uyandığımda söylediğim ilk söz şuydu:
"tamam, 10 dakika ileri kuruyorum."
ikincisi ise şu:
"canım odun ateşinde türk kahvesi istiyor."
"nerden çıktı be" dedi o da.
"televizyondan, nerden olacak." dedim. "her şeyi gözümüze sokuyorlar."
ama aslında cevabım "rüyamdan, aklımdan, şuursuzluktan, uykusuzluktan..." vb olsaydı daha cuk otururdu her halde.

bu akşam uyuyacağım ve sabah her saat çalışında 10 dakika ertelememe rağmen ilk çalışta uyanacağım. yerime oturup bulutların arasından geçeceğim. ve ayaklarım tekrar yere bastığında gerçekliğine inanacağım artık.

Labels:

posted by d. @ 4:42 AM  
1 Comments:
  • At January 7, 2008 at 12:37 PM, Blogger R@ said…

    "0" ile birlikte rüyasında -odun ateşinde kahve- içerken saat'i görenler dokunabildiğimiz saati kontrol edebiliyormuş diye duyduğumu söylemek istedim

     
Post a Comment
<< Home