huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, November 22  
 
 
8.koyun
bugünlerde yaşamıyorum da zaman geçiriyorum sanki.
40 gün kaldı.
39.
38.
37.
daha saçma bir şey olamaz.
yapacak daha iyi bir şeyim olmadığı için uyuyorum bazen.
evde, derste, teneffüste bile.
uyandığımda mutlu oluyorum, oh, 45 dakika geçmiş.
gerçekten söylüyorum; daha saçma bir şey olamaz.

mmh, ve o zaman yarınki leziz konserin hatrına.
hepinize afiyet olsun.




32 gün kaldı.

Labels:

posted by d. @ 10:11 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home