bugünlerde yaşamıyorum da zaman geçiriyorum sanki. 40 gün kaldı. 39. 38. 37. daha saçma bir şey olamaz. yapacak daha iyi bir şeyim olmadığı için uyuyorum bazen. evde, derste, teneffüste bile. uyandığımda mutlu oluyorum, oh, 45 dakika geçmiş. gerçekten söylüyorum; daha saçma bir şey olamaz.
mmh, ve o zaman yarınki leziz konserin hatrına. hepinize afiyet olsun.
32 gün kaldı.Labels: wax poetic |