huh?
Name:
d.
Home:
istanbul, Türkiye
About Me:
silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
goediekoedie ramsamsam
live.in.radar
lemonade
blue monday
kane
mame
ses.siz
starz
self.consciousness
hold.the.dice
sex&candy
shoutbox
tasty
i come.com
d's.deviantArt
d's.flickr
d's.myspace
d.is.me
Powered by
Monday, October 1
viking
...çünkü ben Vicky the Viking'im ve burnumu her kaşıdığımda...
...aklıma sonsuz fikirler geliyor.
Labels:
vicky
posted by d. @
11:17 AM
0 Comments:
Post a Comment
<< Home