huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, June 2  
 
 
ses.siz
bu evimdeki gökyüzü eski evdekinden daha geniş.
bakınca tatmin olabiliyorum, boğulacak gibi hissetmiyorum.
havai fişek sesi geldiğinde nerden geldiğini görebiliyorum, çünkü ben çok severim havai fişekleri, ve yağmurlu havada daha çok şimşek sayabiliyorum.

neşeli insanları seviyorum. insanları, neşeli seviyorum.

ve çok uzun zamandır ilk kez kendimi klavyeyle yazabilecek kadar iyi hissediyorum, ballı yeşil çay içiyorum ve baxter dinliyorum.

sadece konuşamıyorum. sesim çıkmıyor çünkü.
çünkü ben rüya, öykü ya da alev değilim. ben duygu'yum.

Labels:

posted by d. @ 2:45 AM  
1 Comments:
  • At June 9, 2007 at 2:59 PM, Blogger pk. said…

    ben eskiden görebilirdim evimden havayi fişekleri. şimdi binalar büyüdüler, bana da sesleri kaldı. ama hala yattığım yerden şimşekleri sayabiliyorum penceremden.

    duygu, en içtenlikle söyleyebilirim ki seni tanımıyorum. seni sadecei seni tanımanın çok zor olduğunu bilecek kadar tanıyorum.

    şaşırtıyosun beni, güzel kız.
    zor olsa gerek?


    sesine kavuşmanın zorluğunu en iyi bilirim.

     
Post a Comment
<< Home