huh?
Name:
d.
Home:
istanbul, Türkiye
About Me:
silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
self.consciousness
hold.the.dice
yirmisekiz.nisan
dmt
ipeksi pembe sıvı
konser.monser
Let Go
yaptım oldu
dear diary
kağıt taş makas
sex&candy
shoutbox
tasty
i come.com
d's.deviantArt
d's.flickr
d's.myspace
d.is.me
Powered by
Thursday, May 10
starz
bembeyaz bir tabak var önümde
ve kıpkırmızı meyveler yiyorum.
kiraz çıkmış mesela, mevsimi mi ki kirazın?
just jack videoları izliyorum, hepsi çok mu güzel ne.
çilekli milkshake.
milkshake çileği.
Labels:
çilek
posted by d. @
10:59 AM
0 Comments:
Post a Comment
<< Home