eğer rüyalarımızın seçimi bize verilseydikesinlikle seçemezdim. çünkü hangisi daha yıkıcı bilmiyorum. veya ikisi bir şekilde dengeleniyor. çok güzel bir rüya gördüğümde ne kadar mutlu uyursam uyuyayım uyandığımda yaşadığım hayal kırıklığı beni öldürüyor.. gözyaşları içinde uyandığım zamanlarda da günışığıyla gelen iç huzur "paha biçilmez"...
iyi ki seçme şansı bize verilmiyor. rüya görmeden yaşayamazdım ben. Labels: rüya, uyku, zar |