huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, May 3  
 
 
hold.the.dice
eğer rüyalarımızın seçimi bize verilseydi
kesinlikle seçemezdim.
çünkü hangisi daha yıkıcı bilmiyorum.
veya ikisi bir şekilde dengeleniyor.
çok güzel bir rüya gördüğümde ne kadar mutlu uyursam uyuyayım
uyandığımda yaşadığım hayal kırıklığı beni öldürüyor..
gözyaşları içinde uyandığım zamanlarda da
günışığıyla gelen iç huzur "paha biçilmez"...
iyi ki seçme şansı bize verilmiyor.
rüya görmeden yaşayamazdım ben.

Labels: , ,

posted by d. @ 8:12 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home