huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, April 19  
 
 
yaptım oldu
bir sanat eseri meydana getirirken
ürettikten sonra birkaç gün yüzüne bakmamak gerekiyor.
hatta mümkünse iyice unutup yanlışlıkla bulmak.
eğer beş gün sonra sende aynı etkiyi yaratıyorsa eser, tatmin edici sayılıyor.
yok efendim güldürdüyse, bir şey ifade etmediyse..
atılabilir kendisi.

Labels:

posted by d. @ 7:15 AM  
2 Comments:
  • At April 23, 2007 at 5:26 AM, Blogger Brandon said…

    +10000

    kesinlikle katılıyorum. sırf bu yüzden yaratım sürecinde de, bu bilgiden ötürü, ayrı bir mesafe koyuyorum yaptığım şeyle arama, ama bu ne kadar işime yarıyor bilmiyorum. belki de önce samimi davranıp sonra tanımamak lazım :)

     
  • At April 23, 2007 at 6:48 AM, Blogger d. said…

    evet, evet.
    yabancılaştıkça objektif olabiliyor insan, öbür türlü duygularının ötesine geçemiyor.

     
Post a Comment
<< Home