 |
| |
| huh? |
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
|
| bigeri |
|
| sex&candy |
|
| shoutbox |
|
| tasty |
|
| i come.com |
|
|
| Powered by |
 |
|
|
|
 |
|
 |
| |
| |
Thursday, April 19 |
|
 |
|
 |
| |
| yaptım oldu |
bir sanat eseri meydana getirirken ürettikten sonra birkaç gün yüzüne bakmamak gerekiyor. hatta mümkünse iyice unutup yanlışlıkla bulmak. eğer beş gün sonra sende aynı etkiyi yaratıyorsa eser, tatmin edici sayılıyor. yok efendim güldürdüyse, bir şey ifade etmediyse.. atılabilir kendisi.Labels: oldubitti |
posted by d. @ 7:15 AM  |
|
| 2 Comments: |
-
+10000
kesinlikle katılıyorum. sırf bu yüzden yaratım sürecinde de, bu bilgiden ötürü, ayrı bir mesafe koyuyorum yaptığım şeyle arama, ama bu ne kadar işime yarıyor bilmiyorum. belki de önce samimi davranıp sonra tanımamak lazım :)
-
evet, evet. yabancılaştıkça objektif olabiliyor insan, öbür türlü duygularının ötesine geçemiyor.
|
| |
| << Home |
| |
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
|
+10000
kesinlikle katılıyorum. sırf bu yüzden yaratım sürecinde de, bu bilgiden ötürü, ayrı bir mesafe koyuyorum yaptığım şeyle arama, ama bu ne kadar işime yarıyor bilmiyorum. belki de önce samimi davranıp sonra tanımamak lazım :)