huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Sunday, April 1  
 
 
pembe
nisan.
ve, 1 nisan bu gün.
insan yanında sevdikleri olunca mutlu oluyor.
ve nisan gelince. nouvelle vague yakışır bu aya.
şu an farkettim de
sex & candy de yakışıyormuş.
yolculuk yapmalıyız.
nisan ayında yolculuk yapmalıyız.


.nisanın ilk gününe özel seks ve şeker rengi.

Labels: , , ,

posted by d. @ 10:09 AM  
2 Comments:
  • At April 8, 2007 at 11:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    Biz Venüs'ün çocuklarıyız, her gün ayrı bir yolculuğa çıkıyor ruhumuz.

    O astroloji şeyini bir daha yollar mısın canım bana, silmişim masaüstünden temizlik yaparken, pişman oldum.

    Nisan ayı toprağı keşfetme ayı demektir. Nisan ayı kendini keşfetme ayı demektir.

    Nisan biz demektir, biz evren demekiz.

    Öpüyorum.

    /Su.

     
  • At April 18, 2007 at 8:25 AM, Blogger d. said…

    yalnızlığı nasıl yorumladığına bağlı, der tuvaletten çıkanlar.

     
Post a Comment
<< Home