huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, April 17  
 
 
NO:19/B/2 vs No:20/C/6
15.4.7 01:32
çocukluğumun ve ilkgençliğimin geçtiği eve bu sabah saat 8 civarı büyükçe bir kamyonun gelişiyle veda ediyorum.. bir zamanlar sırlarımı paylaştığım, ilklerimi yaşadığım, bazen kaçmak istediğim ama genelde sığındığım yuvama, insanlar ayakkabılarıyla basacaklar artık. uyuyamıyorum, bir seyahat öncesi gecesi gibi sanki, ve boğazımda oluşan düğüm; yarın bir güzel ağlayacağım.

Labels:

posted by d. @ 9:23 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home