15.4.7 01:32 çocukluğumun ve ilkgençliğimin geçtiği eve bu sabah saat 8 civarı büyükçe bir kamyonun gelişiyle veda ediyorum.. bir zamanlar sırlarımı paylaştığım, ilklerimi yaşadığım, bazen kaçmak istediğim ama genelde sığındığım yuvama, insanlar ayakkabılarıyla basacaklar artık. uyuyamıyorum, bir seyahat öncesi gecesi gibi sanki, ve boğazımda oluşan düğüm; yarın bir güzel ağlayacağım. Labels: maltepe suadiye |