huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, April 10  
 
 
muz muz

Labels:

posted by d. @ 2:01 PM  
2 Comments:
  • At April 14, 2007 at 2:46 PM, Blogger pk. said…

    çekirdekleri yutunca içine kaçmış olmasın?

    ya da serbestçe saçmalarsak, içindeki sıkıntının bir yansıması olmasın o portakal çekirdekleri? bilinçaltındaki çekirdekleri ortaya çıkaran?

    uykusuzum, saçmayım, hem çekirdekleri olacak portakalım bile yok, olsa da almaz bu şımarık midem.

     
  • At April 17, 2007 at 9:26 AM, Blogger d. said…

    meyveleri çekirdeksiz severim.
    narınsa sadece suyunu içerim.
    bir de saçlarım nar rengiydi eskiden.
    daha da eskiden de portakal.
    veyahut havuç.
    garip şey, insanoğlu.

     
Post a Comment
<< Home