huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, April 19  
 
 
Let Go
bir gece; sadece bir gece onunla uyudum, jip & janneke vardı odada, sarı duş jeli; şahane kokuyordu, kahve vardı bolca, bira bile vardı. ve o gece o; hayatıma Let Go'yu kattı. Let Go, geldi, geldi, sonunda tüm listelerime en çok dinlediğim parça olarak yerleşti, kaldı. ve ben Let Go'yu ne zaman dinlesem onu hatırladım. o geceyi hatırladım ve o geceyi özledim.
bir daha olsun, bebeksu.
seviyorum seni.

Labels:

posted by d. @ 11:45 AM  
2 Comments:
  • At April 19, 2007 at 12:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    hem de uyumadan once hayal kuracagiz bu sefer birlikte, bira bunyeye zarar su zaten kucuk bir insan, sizip kalmistim kendi kendime.

    bir Let Go daha katarim hayatina. biraz daha benzesiriz ya da biraz daha farkeder 28nisan bebekleri nasil da benzediklerini.

    ki bana "birak gitsin" demeyi sen ogrettin desem, yalan olur mu? sanmam.

    bir daha olacak, bebekduygu.
    seviyorum seni.

     
  • At April 19, 2007 at 1:09 PM, Blogger d. said…

    kap spreyini hadi çabuk

     
Post a Comment
<< Home