huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, April 23  
 
 
konser.monser
ms. john soda'yı ilk bu video'yla tanımıştım, geçtiğimiz yaz radarlive'ı da bu videoyu bloguma koyarak kutlayıp ardından gidememiştim.

şimdi ise; bir intikam adeta; içimde bu şarkıyı canlı dinlemiş olmanın verdiği tatmin duygusu; ki bissiz biten konser olmaz, bilirsin (değil mi eda hanım(: ) ve benim için konser; o an bitmişti.

artık derin bir iç huzuruyla koyuyorum bu video'yu; tam bir şirinlik muskası
şu bayan.



not: bugün caddebostan dan eve gelirken "oksijenimiz bitiyor." diye düşündüm. çok gerekli miydi, bilmiyorum. ama ilerde birine çiçek vermek artık küfür sayılacak, çingeneler çiçekleri satmak için koydukları kovalara "çiçek vermek öldürür" "çiçek vermek spermlerin azalmasına sebep olur." tarzı yazılar yazacak. bunu görüyorum. çiçek almayın, aldırtmayın.

not2: kızkıza çıkmak ne zevkli şeymiş öyle! minik kız kahkahaları, masada.

Labels: ,

posted by d. @ 1:23 PM  
1 Comments:
  • At April 24, 2007 at 7:58 PM, Blogger pk. said…

    aynen öyle duygu hanım. bissiz bitmez.

    orası öyle de, benim için konser değil de, hayatımda bi dönem bitti o anda. dışardan zerre kıpırdamadı ama.
    şarkıyı ne kadar çok dinlemiş, hatta last.fm çartlarını altüst etmiş sözlerini ezberlemiş olsam da, canlı başka oldu.

    e dünya tatlısı bi hatun, iki metre uzakta sahneden, şarkıyla söylerse sana ne yapman gerektiğini, dinlersin.

    eleven.

     
Post a Comment
<< Home