 |
| |
| huh? |
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
|
| bigeri |
|
| sex&candy |
|
| shoutbox |
|
| tasty |
|
| i come.com |
|
|
| Powered by |
 |
|
|
|
 |
|
 |
| |
| |
Tuesday, April 17 |
|
 |
|
 |
| |
| kağıt taş makas |
ben her zaman kağıt kalemi tercih ederim. sırf kağıt kalem değil.makas, uhu, selobant... ve defterler. onlarca. yazılı/yazısız, çizgili/çizgisiz. keserim, yapıştırırım. cut/copy/paste'le değil benim işim. uhu kokusuna bayılırım. zımbama aşığım. maket bıçağım, spreyim.. üç boyutluyum ben. üretirken dokunmmayı severim. birisine gösterirken bir eserimi, elleri arasında tutabilmesini isterim. yazılarımı okurken kağıtların hışırdamasını, sayfaların okunmaktan kirlenmesini isterim. yazarken elimin titrediğini, hatta belki ağladığımı okurken anlayabilmek isterim. üretimin hayatımda yer kaplamasını isterim; en basiti. makinenin çökmesiyle tüm yarattıklarımın ellerimden kayıp gitmesi komik birşeydir, kanımca. yaşasın d.i.y.Labels: sanat eseri |
posted by d. @ 9:30 AM  |
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
|