huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, April 17  
 
 
kağıt taş makas
ben her zaman kağıt kalemi tercih ederim.
sırf kağıt kalem değil.makas, uhu, selobant...
ve defterler. onlarca.
yazılı/yazısız, çizgili/çizgisiz.
keserim, yapıştırırım.
cut/copy/paste'le değil benim işim.
uhu kokusuna bayılırım.
zımbama aşığım.
maket bıçağım, spreyim..
üç boyutluyum ben.
üretirken dokunmmayı severim.
birisine gösterirken bir eserimi, elleri arasında tutabilmesini isterim.
yazılarımı okurken kağıtların hışırdamasını, sayfaların okunmaktan kirlenmesini isterim.
yazarken elimin titrediğini, hatta belki ağladığımı okurken anlayabilmek isterim.
üretimin hayatımda yer kaplamasını isterim; en basiti.
makinenin çökmesiyle tüm yarattıklarımın ellerimden kayıp gitmesi komik birşeydir, kanımca.
yaşasın d.i.y.

Labels:

posted by d. @ 9:30 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home