ben bebeğin beyaz tenlisini severim. zencilere sözüm yok, ama esmer olmasın bebeğim. ben de beyaz tenliyim. kendimden daha beyazını az görmüşümdür. kızın biri beyaz külotlu çorap giyip giymediğimi sormuştu bir kere. varsın sorsun. umrumda değil. istesem gurur bile duyarım.
beyaz ten temizdir. mistir. psapp söylemek beyaz tenliye yakışır. stefanie böhm beyaz tenli olduğu için ms. john soda o kadar tatlıdır.
kırmızı ruj ve kırmızı oje beyaz tende her zaman daha güzel durur.
beyaz tenin üstüne giydiğin elbisenin rengi daha bi' belli olur. beyaz değilse tabii.
beyaz tenliler genelde çilli olur ve ben çillere bayılırım.
güneş çıktığında pembeleşen yanakları da ayrı bi' severim. beyaz ten saflıktır.
solaryum randevunuzu iptal edin ve çıkın biraz hava alın. sonra bi' kave içebilirsiniz.
 işte ben herşeyi önce bu deftere yazıyorum. Labels: beyaz |
o defterin kabarıklığı ne kadar da tatlı öyle. çünkü yazılan bi defter. ımh. çok basit evet ama küçük bi ortaokul çocuğu değiliz artık ımm alıyım bunu daaa diyip kenara atmıyoruz defterleri. morning glory ve moleskine ölmesin sakın!