huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, April 24  
 
 
ipeksi pembe sıvı

ben bebeğin beyaz tenlisini severim.
zencilere sözüm yok, ama esmer olmasın bebeğim.
ben de beyaz tenliyim. kendimden daha beyazını az görmüşümdür.
kızın biri beyaz külotlu çorap giyip giymediğimi sormuştu bir kere.
varsın sorsun. umrumda değil. istesem gurur bile duyarım.
beyaz ten temizdir. mistir.
psapp söylemek beyaz tenliye yakışır.
stefanie böhm beyaz tenli olduğu için ms. john soda o kadar tatlıdır.
kırmızı ruj ve kırmızı oje beyaz tende her zaman daha güzel durur.
beyaz tenin üstüne giydiğin elbisenin rengi daha bi' belli olur. beyaz değilse tabii.
beyaz tenliler genelde çilli olur ve ben çillere bayılırım.
güneş çıktığında pembeleşen yanakları da ayrı bi' severim.
beyaz ten saflıktır.

solaryum randevunuzu iptal edin ve çıkın biraz hava alın. sonra bi' kave içebilirsiniz.

işte ben herşeyi önce bu deftere yazıyorum.

Labels:

posted by d. @ 3:53 AM  
3 Comments:
  • At April 27, 2007 at 1:00 AM, Blogger Dilara said…

    o defterin kabarıklığı ne kadar da tatlı öyle. çünkü yazılan bi defter. ımh. çok basit evet ama küçük bi ortaokul çocuğu değiliz artık ımm alıyım bunu daaa diyip kenara atmıyoruz defterleri. morning glory ve moleskine ölmesin sakın!

     
  • At April 27, 2007 at 5:02 AM, Blogger d. said…

    ama benim hala
    bir sürü defterim var. bir sürü. bir sürü.
    kararsızlıktan, dedim ilk. hangi defter daha güzel karar veremiyorum.
    sonra dedim ki; yeni başlangıçlar yapmayı seviyorum ben. budur sebebi.
    daha bi' tatlı oldu sanki öyle deyince..
    doluyor defterler yavaş yavaş,
    ve ben; üretmek için varım.
    yaşasın (:

     
  • At December 16, 2007 at 5:56 PM, Blogger stickman said…

    beyaz ten üstüne simsiyah saç da mükemmel olur :) ama bu seferde peruk mu taktın diye sorabilirler :)

     
Post a Comment
<< Home