 |
| |
| huh? |
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
|
| bigeri |
|
| sex&candy |
|
| shoutbox |
|
| tasty |
|
| i come.com |
|
|
| Powered by |
 |
|
|
|
 |
|
 |
| |
| |
Tuesday, April 17 |
|
 |
|
 |
| |
| dear diary |
sürekli yazasım geliyor, sürekli, sürekli. oraya, buraya, şuraya. osho okuyorum, reha'nın verdiğini, yeniden başladım okumaya, belki hoşuma gider bu kez diye. goran bregovic dinliyorum, annem ağlıyor. ederlezi'de en çok. Lush'a gittim bugün, oley! rock star aldım, en pembesinden, 1oo gram. donut yedim; boston. iddia kaybettim. donut ısmarladım. vişneli, pudra şekerli. odamı yerleştirdim. 3 bavulu da açtım. bir koli kaldı. moralimi çok yüksek tutmaya çalıştım. bazen oluyor. tylol hot içtim. hapşırdım, öksürdüm.pastil aldım 'sokağımdaki' eczaneden. yaşasın medeniyet. Elo Hi. çingene mi olsaydık.Labels: günlük suadiye |
posted by d. @ 11:56 AM  |
|
| 4 Comments: |
-
selam melepaaa. su hağnımdan buldum sizi. böğrüme bastım, belirtmek istedim. sevgiler :)
-
mmm. oley. (: var mıdır bayan sizin de blogunuz? şayet profilinize bakamıyorum. (:
-
-
|
| |
| << Home |
| |
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
|
selam
melepaaa.
su hağnımdan buldum sizi.
böğrüme bastım, belirtmek istedim.
sevgiler :)