huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, April 17  
 
 
dear diary
sürekli yazasım geliyor, sürekli, sürekli.
oraya, buraya, şuraya.
osho okuyorum, reha'nın verdiğini, yeniden başladım okumaya, belki hoşuma gider bu kez diye.
goran bregovic dinliyorum, annem ağlıyor.
ederlezi'de en çok.
Lush'a gittim bugün, oley!
rock star aldım, en pembesinden, 1oo gram.
donut yedim; boston.
iddia kaybettim. donut ısmarladım. vişneli, pudra şekerli.
odamı yerleştirdim. 3 bavulu da açtım. bir koli kaldı.
moralimi çok yüksek tutmaya çalıştım. bazen oluyor.
tylol hot içtim. hapşırdım, öksürdüm.pastil aldım 'sokağımdaki' eczaneden.
yaşasın medeniyet.
Elo Hi. çingene mi olsaydık.

Labels:

posted by d. @ 11:56 AM  
4 Comments:
Post a Comment
<< Home