huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Sunday, March 25  
 
 
Janneke
şekerlerimden yiyorum
üzerinde Jip ve Janneke olan.
hollanda'dan, evet, orjinal.
sabah kafam karıştı. saat ileri/geri olayını bir türlü çözemem zaten.
sabah uyanırım ve tüm saatler birbirinden farklıdır. hah!
neyse, sevindim. çok.
geç hava kararmaları. yaşasın!
istanbul modern'e gittim bugün.
ve sabah tam bu sabaha yakışan bir şarkı dinledim.

tatmin olmuyorum.
tatmin olmuyoruz.
kabala okuyordum. sıkıldım.
bu tür kitapları sevmediğim gerçeği yine karşıma çıktı.
haklısın, ego, sana göre değil burası.
sıcak çikolatayı döktüm. tezgaha.
sildim sonra. o da canımı sıktı.
hayattan beklentilerim çok mu yüksek?

Labels:

posted by d. @ 10:37 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home