bazen mutlu oluyorum. oldukça güzel bir şey. daha çok konuşuyorum. yorumlar yapıyorum. çok fazla gülüyorum. yaratıcılığım tavan yapıyor. yararlı birşeyler yapasım geliyor. edebiyat projem için fanzini bitirmeliyim, evet. hipnotize edilmek isterdim. sırf bilinçaltımın sınırsızlığını görmeleri için.
PS. bugün aldığım en mutlu haber muhtemelen Rojo'nun 6. yaşgünü kutlamaları kapsamında istanbul'a da uğruyor olmasıydı! yaşasın Rojo!
 http://www.rojo-magazine.com/
Labels: rojo |