huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, March 26  
 
 
happy.rojo.kid
bazen mutlu oluyorum.
oldukça güzel bir şey.
daha çok konuşuyorum.
yorumlar yapıyorum.
çok fazla gülüyorum.
yaratıcılığım tavan yapıyor.
yararlı birşeyler yapasım geliyor. edebiyat projem için fanzini bitirmeliyim, evet.
hipnotize edilmek isterdim. sırf bilinçaltımın sınırsızlığını görmeleri için.


PS. bugün aldığım en mutlu haber muhtemelen Rojo'nun 6. yaşgünü kutlamaları kapsamında istanbul'a da uğruyor olmasıydı! yaşasın Rojo!




http://www.rojo-magazine.com/

Labels:

posted by d. @ 11:43 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home