huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, March 27  
 
 
c'est pas mes oignons.
yaklaşık 2 haftadır
ve neredeyse günaşırı
karşıma soğanlar çıkıyor.
irili / ufaklı, kabuklu / kabuksuz.
heryerde. aklına neresi gelirse.
kadıköy, beyoğlu (gecenin köründe, heryer boşken), okul???, evimin yolu..
sonunda bugün
okuldan rıhtıma doğru inerken
karşıma önce kabuklar, ardından da bi' baş soğan çıktı.
gözüm döndü.
"yeter ulan çıkın artık hayatımdan!!" diye vurdum soğana ayağımla, kaldırımdaydık.
soğan hızla yuvarladı
ve yola düşmesiyle CIRK!! diye bir taksinin onu ezmesi bir oldu.
hahah. baya güldüm önce.
sonra dedim hay allah
acaba hata mı ettim
ama bir soğan
bir kaç soğan
bir soğanlar silsilesi (ne kadar da severim bu kelimeyi)
insana ne anlatmaya çalışabilir ki? dimi?


"c'est pas mes oignons" Fransızca'da "beni hiç ilgilendirmez / ne bileyim ben" tarzı bir tabir. ama asıl anlamı "bunlar benim soğanlarım değil". çok demode bir deyim de olabilir, malum okulda öğrendiğimiz fransızca bize ne veriyor ki acaba?

Labels: ,

posted by d. @ 1:51 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home