 |
| |
| huh? |
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
|
| bigeri |
|
| sex&candy |
|
| shoutbox |
|
| tasty |
|
| i come.com |
|
|
| Powered by |
 |
|
|
|
 |
|
 |
| |
| |
Tuesday, March 27 |
|
 |
|
 |
| |
| c'est pas mes oignons. |
yaklaşık 2 haftadır ve neredeyse günaşırı karşıma soğanlar çıkıyor. irili / ufaklı, kabuklu / kabuksuz. heryerde. aklına neresi gelirse. kadıköy, beyoğlu (gecenin köründe, heryer boşken), okul???, evimin yolu.. sonunda bugün okuldan rıhtıma doğru inerken karşıma önce kabuklar, ardından da bi' baş soğan çıktı. gözüm döndü. "yeter ulan çıkın artık hayatımdan!!" diye vurdum soğana ayağımla, kaldırımdaydık. soğan hızla yuvarladı ve yola düşmesiyle CIRK!! diye bir taksinin onu ezmesi bir oldu. hahah. baya güldüm önce. sonra dedim hay allah acaba hata mı ettim ama bir soğan bir kaç soğan bir soğanlar silsilesi (ne kadar da severim bu kelimeyi) insana ne anlatmaya çalışabilir ki? dimi?
"c'est pas mes oignons" Fransızca'da "beni hiç ilgilendirmez / ne bileyim ben" tarzı bir tabir. ama asıl anlamı "bunlar benim soğanlarım değil". çok demode bir deyim de olabilir, malum okulda öğrendiğimiz fransızca bize ne veriyor ki acaba? Labels: soğan, taksi |
posted by d. @ 1:51 PM  |
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
|