huh?
Name: d.
Home: istanbul, Türkiye
About Me:silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
sex&candy
shoutbox

tasty

i come.com
Powered by

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, February 26  
 
 
kolaj

insan içinden birşey yapmak geldiğinde beklememeli, hemen yapmalı sanırım.
kolajları seviyorum.
başarılı kolajları daha da seviyorum.
geçenlerde not defterime
"hayat bir kolaj gibi." yazmışım.
neden? bilmiyorum inan.




http://www.antitext.com/

Labels: ,

posted by d. @ 9:54 AM  
2 Comments:
  • At April 23, 2007 at 5:32 AM, Blogger Brandon said…

    hep yapmak isteyip yapamadığım şey. o yaratıcılık filan yok heralde bende. hani kes yapıştır, 404, gaste parçaları, dergi parçaları, günlük parçaları, renkli kalemler, gazlı boyalar, güzel şeyler bunlar ama..

    düşündüm de, hiç kolaj yapmayı denemedim ki ben...(?!)

     
  • At April 23, 2007 at 7:03 AM, Blogger d. said…

    elle tutulabiliyor bir kere.

     
Post a Comment
<< Home