hep yapmak isteyip yapamadığım şey. o yaratıcılık filan yok heralde bende. hani kes yapıştır, 404, gaste parçaları, dergi parçaları, günlük parçaları, renkli kalemler, gazlı boyalar, güzel şeyler bunlar ama..
düşündüm de, hiç kolaj yapmayı denemedim ki ben...(?!)
hep yapmak isteyip yapamadığım şey. o yaratıcılık filan yok heralde bende. hani kes yapıştır, 404, gaste parçaları, dergi parçaları, günlük parçaları, renkli kalemler, gazlı boyalar, güzel şeyler bunlar ama..
düşündüm de, hiç kolaj yapmayı denemedim ki ben...(?!)