
evet. son günlerde durmadan dinlediğim, yazı anımsatan parçalar ve ben. ilk önce isminde Summer kelimesi geçenler. texas'dan bahsetmiyorum tabii. ve ardından engellenemez son. zaten buralarda yeterince sıkılmış durumdayım. sıkışmış hatta. tüm gün polaroid ime film aradım. bulamadım. sinirlendim. sirkeci ye mi gitmek zorundayım? ayıp. kendimi avutmak için bu yukarda büzüşmüş duran kitabı aldım. http://www.streetlogos.com/ . çok da beğendim. summertimeeeeeee...  bugün de hava özellikle soğuktu sanki. "sen misin yazı düşleyen? mık mık." sabah evden çıkarken eldivenlerimi ve atkımı bu yüzden almadım sadece. bileydim de alaydım. eve geldim ve ta-taam. kombi bozulmuş. summert... street logos gerçekten tatmin etti. güzel. çok. bunu da pek seviyorum hani. summ...
Labels: inspired, polaroid, street logos, summertime |