huh?
Name:
d.
Home:
istanbul, Türkiye
About Me:
silgi kullanmayı severim. yumuşak silgi kullanmayı daha da severim.
stereo.gun
bigeri
son.günler
başka.şehirler
are.you.trippy.advanced.version
are.you.trippy?
i.left.my.heart.in.amsterdam.no.2
i.left.my.heart.in.amsterdam!
.we feel fine
eski günler olur ki...
917 #2
917
sex&candy
shoutbox
tasty
i come.com
d's.deviantArt
d's.flickr
d's.myspace
d.is.me
Powered by
Monday, February 12
15:24
-ben hep yeni birşeyler keşfediyorum ama sen hepsini biliyor gibisin.
-sınırsızlığına o kadar alıştım ki hepsi olağan geliyor.
Labels:
kendi
posted by d. @
5:49 AM
0 Comments:
Post a Comment
<< Home